Διήμερο ενημέρωσης καταναλωτών

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
τηλ. 2106860737

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Διήμερο ενημέρωσης των καταναλωτών, με την διανομή σε κεντρικά σημεία της πόλης πληροφοριακού υλικού σχετικά με τα δικαιώματά τους, διοργάνωσε, 17 και 18 Μαρτίου, ο Δήμος Χαλανδρίου, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή.
Καινοτομία του ενημερωτικού διημέρου ήταν η διανομή ειδικού έντυπου υλικού στα Σχολεία και τους Παιδικούς Σταθμούς της πόλης, με πληροφορίες για τα επιτρεπόμενα να πωλούνται, στα κυλικεία τους, προϊόντα, καθώς και για τα παιχνίδια που οι γονείς πρέπει να αγοράζουν στα παιδιά τους, δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση (πέραν της ποιότητας και των προδιαγραφών που αυτά πρέπει να πληρούν) και στον ρόλο τον οποίο έχει το παιχνίδι στην ανάπτυξη και διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού. 
Οι Σταθμοί «Χαλάνδρι» και «Δουκ. Πλακεντίας» του Μετρό, η κεντρική πλατεία, ο πεζόδρομος Χαϊμαντά και Πλάτωνος και ο χώρος μπροστά από το Δημαρχείο ήταν τα κεντρικά σημεία της πόλης όπου εθελοντές, δημοτικοί σύμβουλοι και υπάλληλοι του Γραφείου Καταναλωτή του Δήμου, ενημέρωναν τους δημότες, διανέμοντας σχετικά έντυπα, ενώ το Σάββατο -πέραν των προαναφερθέντων σημείων- κλιμάκια του Δήμου, με τον δήμαρχο, μετέβησαν και στην λαϊκή του Κάτω Χαλανδρίου (Σοφοκλή Βενιζέλου), ενημερώνοντας τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Χαλανδρίου, Γρηγόρη Επαμ. Ζαφειρόπουλο, στόχος του Δήμου, δεν ήταν να διοργανώσει απλώς μια εκδήλωση, αλλά με την παρουσία του στα Σχολεία και τα κεντρικότερα εμπορικά σημεία της πόλης, να βρεθεί και αυτό το διήμερο κοντά στους δημότες – καταναλωτές, παρέχοντάς τους ενημερωτικό υλικό με χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές. Κι επειδή ενημερωμένος πολίτης είναι ο έγκυρα ενημερωμένος πολίτης, ο Δήμος Χαλανδρίου, από τριμήνου, περίπου, υπενθυμίζεται, προέβη στην σύσταση του πρώτου Δημοτικού Γραφείου Ενημέρωσης Καταναλωτή (Μεσολογγίου 2, Κεντρική Πλατεία Χαλανδρίου, τηλ. 2106892030), που λειτουργεί στην Αττική, σε συνεργασία με την αρμόδια Γενική Γραμματεία του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Και οι αριθμοί, επιβεβαιώνουν την αναγκαιότητα και ουσιαστική συμβολή του Γραφείου Ενημέρωσης, σε αυτή την προσπάθεια, αφού στους τρεις μήνες λειτουργίας του, ασχολήθηκε με περισσότερες από 70 υποθέσεις. Οι περισσότερες καταγγελίες αφορούσαν σε μεγάλα super markets (περίπου 1 στους 3), τραπεζικές συναλλαγές (2 στους 5), με γυμναστήρια (1 στους 6), ενώ ελάχιστα παράπονα ή διαφορές υπήρξαν με τις μικρότερες τοπικές εμπορικές και άλλες επιχειρήσεις.
Μπορεί να σας ενδιαφέρει:
anavathmisi_kolymvitirion_Perkizas_Papagiannopoulos_3

Αναβάθμιση Κολυμβητηρίων: Σύγχρονο σύστημα εξυγίανσης – χλωρίωσης μετά το «Ν. Πέρκιζας» και στο «Π. Παπαγιαννόπουλος»

Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση ψηφιακού συστήματος εξυγίανσης – χλωρίωσης της πισίνας και του Δημοτικού Κολυμβητηρίου «Π. Παπαγιαννόπουλος» στο Κάτω Χαλάνδρι. Προηγήθηκε,

Περισσότερα
Fortigo_allilegyis_Prosfygon_Amygdalezas_3

Ένα φορτηγό αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες στο Κέντρο Κράτησης Αμυγδαλέζας – Η συλλογή βοήθειας συνεχίζεται έως τις 8/8

Την έμπρακτη αλληλεγγύη τους στους πρόσφυγες και τους μετανάστες στο Κέντρο Κράτησης Αμυγδαλέζας, έδειξαν οι κάτοικοι του Χαλανδρίου που ανταποκρίθηκαν

Περισσότερα
Αύγουστος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031