Πρόγραμμα άσκησης στο σπίτι από τη Διεύθυνση Αθλητισμού του Δήμου Χαλανδρίου



Η διεύθυνση Παιδείας Αθλητισμού & Νέας Γενιάς του Δήμου Χαλανδρίου προτείνει τρόπους εκγύμνασης στο σπίτι, καθώς παραμένουν κλειστά τα αθλητικά κέντρα του Δήμου, στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση του κορονοϊού.

Στο πλαίσιο αυτό, η προπονήτρια Ελισσάβετ Πασσάδη δημιούργησε ένα δυναμικό μισάωρο πρόγραμμα γυμναστικής, το tabata, το οποίο μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να παρακολουθήσουν στο βίντεο που ακολουθεί.

Το tabata είναι μια ενισχυμένη μορφή διαλειμματικής προπόνησης, όπου εναλλάσσονται περίοδοι μικρής έντονης αερόβιας άσκησης με λιγότερο έντονες περιόδους ανάκαμψης.

Είναι μια μορφή καρδιαγγειακής άσκησης η οποία αυξάνει την αντοχή, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και βοηθά στην καύση λίπους.  Η τεχνική πήρε το όνομά της από τον δημιουργό της, τον Ιάπωνα ερευνητή δρ. Izumi Tabata.

Τι πρέπει να προσέχουμε;
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα έντονη μορφή άσκησης, γι’ αυτό καλό είναι να έχετε στον νου σας ότι το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία πρέπει να σταματήσετε. 

Αν είστε αρχάριοι ή έχετε καιρό να ασκηθείτε, καλό είναι να ξεκινήσετε με αργό ρυθμό και ίσως χρειαστούν κάποιες παραλλαγές του προγράμματος (π.χ. λιγότερη ένταση στην άσκηση και μεγαλύτερα διαλείμματα).

Τι χρειαζόμαστε
Ελαφριά αθλητικά ρούχα , αθλητικά παπούτσια, μια πετσέτα και ένα μπουκαλάκι νερό.

Σημειώση
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που δεν έχουν διεγνωσμένα προβλήματα υγείας.

 



Εμφάνιση μπάρας
Κρύψιμο μπάρας
Μέγεθος γραμμάτων
Αντίθεση