Νέο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι από τη διεύθυνση Αθλητισμού του Δήμου Χαλανδρίου



Ο Δήμος Χαλανδρίου και η Διεύθυνση Παιδείας Αθλητισμού & Νέας Γενιάς  συνεχίζουν –λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον κορονοϊό- να δημιουργούν με την πολύτιμη συμβολή των καθηγητών Φυσικής Αγωγής προγράμματα εκγύμνασης, που μπορούν να εκτελεστούν στο σπίτι.

Η προπονήτρια Ελισάβετ Πασσάδη σε συνεργασία με τον προπονητή Τοξοβολίας Απόστολο Νάνο προτείνουν σήμερα ένα πρόγραμμα για άνω & κάτω κοιλιακούς, σημειώνοντας ότι «όσο πιο δυνατός είναι ο κορμός, τόσο πιο αποτελεσματικό μπορεί να είναι το υπόλοιπο σώμα».

Τι χρειαζόμαστε 

Ελαφριά αθλητικά ρούχα, , ένα στρώμα γυμναστικής, μια πετσέτα κι ένα μπουκαλάκι νερό.

Τι να προσέξουμε 

Το μέγιστο των δυνάμεων κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό, γι’ αυτό αν νιώσετε αδιαθεσία καλό θα είναι να διακόψετε το πρόγραμμα ή να μειώσετε την ένταση ή να κάνετε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

Ας ξεκινήσουμε σήμερα κιόλας!

 



Εμφάνιση μπάρας
Κρύψιμο μπάρας
Μέγεθος γραμμάτων
Αντίθεση