Title Image

Οι νέοι Αντιδήμαρχοι για το 2008

Οι νέοι Αντιδήμαρχοι για το 2008












           
 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

 Χαλάνδρι, 21 Ιανουαρίου 2008

 ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Τηλ. 210 6860730, 210 6860740
www.www.chalandri.gr
email: press@www.chalandri.gr



 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο δήμαρχος Χαλανδρίου Γρηγόρης Έπαμ.  Ζαφειρόπουλος, επέλεξε τους νέους αντιδημάρχους για την περίοδο από 18/1/2008   και μέχρι 17/1/2009
Συγκεκριμένα οι νέοι αντιδήμαρχοι είναι :


Αντιδήμαρχος Οικονομικών η κα Μπασιάκου Περσεφόνη με τις εξής αρμοδιότητες: 


1. Την εποπτεία των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου και ειδικότερα των τμημάτων (Προϋπολογισμού-Εκκαθάρισης εντολής  δαπανών- Προμηθειών-    Εισπράξεων και Πληρωμών – Αποθήκης –Τελών ,Φόρων και Δικαιωμάτων-Τελών κοινόχρηστων χώρων-Χορήγηση Αδειών –Δημοτικής Περιουσίας –Μισθώσεις, Εκμισθώσεις)
2. Την μέριμνα για την διενέργεια επιθεωρήσεων για αυθαίρετες καταλήψεις και επεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους και την ευθύνη για την αποκατάσταση αυτών.
3. Την εποπτεία των λαϊκών αγορών και πανηγύρεων του Δήμου μας καθώς και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
4. Την αξιοποίηση  της Δημοτικής περιουσίας
5. Την εποπτεία του γραφείου ενημέρωσης καταναλωτών και εμπόρων
6. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων αποφάσεων και ενταλμάτων
    πλην προμηθειών και έργων ‘άνω των 45.000€ ,που σχετίζονται με την
    άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.


Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος ο κ. Παρασκευόπουλος Σωτήρης  με τις εξής αρμοδιότητες:


1. Την εποπτεία της Δ/νσης Περιβάλλοντος και ειδικότερα του τμήματος Καθαριότητας και Διοικητικής Υποστήριξης.
2. Την ευθύνη εποπτείας του τομέα ανακύκλωσης
3. Την μέριμνα, περισυλλογή και απόσυρση εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων
4. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του Δήμου, σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών.
5. Την εποπτεία και τον έλεγχο για την λειτουργία του προγράμματος αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων.
6. Την συνεργασία για την ετοιμότητα ,συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ ,με τον Προϊστάμενο της Επιτροπής ,αντιδήμαρχο Πόλεως και τον συναρμόδιο αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών.
7. Την αποκλειστική διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν τους ROM   
 


Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Θεοδώρου Γεώργιος με τις εξής αρμοδιότητες.


1. Την εποπτεία της Τεχνικής Υπηρεσίας και συγκεκριμένα των τμημάτων (Μελετών-Κατασκευών και Αυτεπιστασίας-Πολεοδομικών Υπηρεσιών-Αρχιτεκτονικών εφαρμογών-Κηποτεχνικών εργασιών και Πρασίνου-Δημοτικής συγκοινωνίας-Διοικητική υποστήριξη και ευθύνη συντήρησης Οδικού Δικτύου, κατασκευή, συντήρηση πεζοδρομίων, Πολεοδομικού Σχεδιασμού, καθαιρέσεων Διαφημιστικών Πινακίδων και της Υπηρεσίας Αποχέτευσης.)
2. Την ευθύνη για την προετοιμασία και προπαρασκευή των εκδηλώσεων του Δήμου ,σε συνεργασία με τον αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος.
3. Την εποπτεία, φροντίδα και ευθύνη για την συντήρηση των παιδικών χαρών των κοινωφελών, κοινοχρήστων και αθλητικών χώρων της πόλης.
4. Την εποπτεία εφαρμογής των σχετικών διατάξεων για τις αυθαίρετες κατασκευές ,χρήσεις καταλήψεις κοινόχρηστων, κοινωφελών κλπ. χώρων.
5. Την εποπτεία ,φροντίδα, ευθύνη για τις συντηρήσεις και επισκευές σχολικών, δημοτικών κτιρίων, παιδικών σταθμών ΚΑΠΗ κλπ.
6. Την συνεργασία για την ετοιμότητα, συντονισμό και αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ  με τον Προϊστάμενο της επιτροπής αυτής, αντιδήμαρχο Πόλεως και τον συναρμόδιο αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος.



Αντιδήμαρχος  Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας και Αθλητισμού η κα. Πούλου Γεωργία με τις εξής αρμοδιότητες:


1. Την ευθύνη για τα θέματα Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας και Αθλητισμού.



Αντιδήμαρχος Πόλεως ο κ. Βάσιος Παναγιώτης με τις εξής αρμοδιότητες:


1. Την εποπτεία της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας και ειδικότερα ( τμήμα ελέγχου κυκλοφορίας και στάθμευσης οχημάτων –του τμήματος ελέγχου  προστασίας περιβάλλοντος οικοδόμησης, καθαριότητας, ελέγχου κοινοχρήστων χώρων, φύλαξης Δημοτικής περιουσίας, -του τμήματος ελέγχου εμπορικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων Υγειονομικού ενδιαφέροντος  και επιβολής προστίμων – του τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης –Γραμματείας.)
2. Την εποπτεία της Δ/νσης Ηλεκτρομηχανολογικού και ειδικότερα ( Tμήμα ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και έργων- τμήμα συντήρησης και επισκευής οχημάτων- του τμήματος κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων – του τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης – Γραμματείας)
3. Την εποπτεία της Δ/νσης Δημοτικού Νεκροταφείου και ειδικότερα  (του τμήματος διαχείρισης  – καθαριότητας χώρων Δημοτικού Κοιμητηρίου και του τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης – Γραμματείας)
4. Την εποπτεία του γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
5. Την ευθύνη για την ετοιμότητα , συντονισμό και για την αποδοτική λειτουργία της επιτροπής ΠΣΕΑ της οποίας και θα προΐσταται, σε συνεργασία με τους αντιδημάρχους Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος.
6.  Την εποπτεία του γραφείου Εθελοντισμού.
7. Αναπληρωτής Δημάρχου