Title Image

Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Χαλανδρίου

Στο Δήμο Χαλανδρίου λειτουργούν τρία (3) καταστήματα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), ενώ αναμένεται να λειτουργήσει σύντομα και το 4ο, στην περιοχή του Πατήματος.

 

Κεντρικό ΚΕΠ  (Γρ.Γυφτοπούλου 2 & Α.Γκίνη)

Τηλ.:  2132024600-4

Τηλ.: προϊσταμένων: 213 20 24 606/617

e-mail: d.halandriou@kep.gov.gr

 

ΚΕΠ Κάτω Χαλανδρίου ( Ιθώμης  34 )

Τηλ.: 213 214 9 502-4

Τηλ. προϊσταμένης: 213 214 9 501

e-mail: d.halandrioupb@kep.gov.gr

 

ΚΕΠ Μετρό (ΜΕΤΡΟ Χαλανδρίου)

Τηλ.: 213 214 9 601-2-4-5

Τηλ. προϊσταμένου: 213 214 9 603

e-mail: d.halandriou-a@kep.gov.gr

 

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Λόγω των περιοριστικών συνθηκών της πανδημίας, το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 – 19:30 και Σάββατο 08:00 – 13:30.

 

ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠ

Όσοι πολίτες επιλέγουν τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης, θα πρέπει να θυμούνται ότι η προσέλευση στα ΚΕΠ γίνεται, λόγω των συνθηκών πανδημίας, ΜΟΝΟ με ραντεβού, το οποίο κλείνεται είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail, στο ΚΕΠ της επιλογής τους.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Οι πολίτες ωστόσο πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να εξυπηρετηθούν και on line για μια σειρά αιτημάτων όπως η υπεύθυνη δήλωση, εξουσιοδότηση κ.α. στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr

 

KΑΙ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΗ

Επιπλέον, οι πολίτες έχουν και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης, μετά την ένταξη του Δήμου Χαλανδρίου στο πρόγραμμα myKEPlive του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Δείτε τη διαδικασία ΕΔΩ

 

ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Σημειώνεται τέλος ότι μετά την εκπαίδευση στη νοηματική γλώσσα που παρακολούθησαν εθελοντές υπάλληλοι της δ/νσης ΚΕΠ του Δήμου Χαλανδρίου, ξεκίνησε το προηγούμενο διάστημα, στο Κεντρικό ΚΕΠ του Χαλανδρίου, η εξυπηρέτηση κωφών – βαρήκοων συμπολιτών μας.

 

Στα ΚΕΠ του Δήμου Χαλανδρίου ο πολίτης μπορεί:

  • να ενημερωθεί και να πληροφορηθεί για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων.
  • να καταθέσει αιτήσεις για τη διεκπεραίωση 1.000 και πλέον πιστοποιημένων υποθέσεων του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα. Τη διεκπεραίωση των αιτήσεων αναλαμβάνει το ΚΕΠ, το οποίο παραλαμβάνει και την απάντηση και έχει την ευθύνη ειδοποίησης του αιτούντα για την παραλαβή.

Οι πιο δημοφιλείς διαδικασίες που μπορεί ο πολίτης να διεκπεραιώσει στα ΚΕΠ

  • Άνοιγμα οικογενειακής μερίδας και μεταδημοτεύσεις
  • Χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικού γέννησης και οικογενειακής κατάστασης μέσω Εθνικού Δημοτολογίου
  • Κατάθεση ή ακύρωση αίτησης ετεροδημότη
  • Χορήγηση αντιγράφου ποινικού μητρώου
  • Χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικών δημοτολογίου του Δήμου Χαλανδρίου (on line)*
  • Χορήγηση αντιγράφου ληξιαρχικής πράξης γέννησης, γάμου και θανάτου
  • Χορήγηση δελτίου μετακίνησης ΑΜΕΑ (μόνο για τα ΚΤΕΛ)
  • Έκδοση e-παραβόλων
  • Έκδοση και παραλαβή αντιγράφου άδειας οδήγησης και άδειας κυκλοφορίας λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής.
  • Έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής κατάστασης τύπου Α (πλήρες)
  • Ανανέωση άδειας οδήγησης
  • Άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικού αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας
  • Μεταβίβαση και έκδοση άδειας κυκλοφορίας ευάριθμου οχήματος και δίκυκλων
  • Ανανεώσεις ενεργών καρτών, ανεργίας και βεβαιώσεις αυτών.

Στην διεύθυνση ΚΕΠ εξυπηρετούνται και οι πολίτες για μη πιστοποιημένες διαδικασίες όπως  γνήσια υπογραφής και ακριβή φωτοαντίγραφα εκ των πρωτοτύπων δημοσίων διοικητικών εγγράφων κα.

 

Επισκεφθείτε  την κεντρική σελίδα των ΚΕΠ για κάθε περαιτέρω πληροφορία

Μέγεθος γραμμάτων
Αντίθεση