Title Image

Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Χαλανδρίου

Στο Δήμο Χαλανδρίου λειτουργούν τρία (3) καταστήματα Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), ενώ αναμένεται να λειτουργήσει σύντομα και το 4ο, στην περιοχή του Πατήματος.

 

Κεντρικό ΚΕΠ  (Γρ.Γυφτοπούλου 2 & Α.Γκίνη)

Τηλ.:  2132024600-4

Τηλ.: προϊσταμένων: 213 20 24 606/617

e-mail: d.halandriou@kep.gov.gr

 

ΚΕΠ Κάτω Χαλανδρίου ( Ιθώμης  34 )

Τηλ.: 213 214 9 502-4

Τηλ. προϊσταμένης: 213 214 9 501

e-mail: d.halandrioupb@kep.gov.gr

 

ΚΕΠ Μετρό (ΜΕΤΡΟ Χαλανδρίου)

Τηλ.: 213 214 9 601-2-4-5

Τηλ. προϊσταμένου: 213 214 9 603

e-mail: d.halandriou-a@kep.gov.gr

 

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Από τη Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2021, ισχύει νέο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ του Δήμου Χαλανδρίου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας.

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν ΔΥΜΣ/Φ.5/21 ΑΡ. ΠΡΩΤ.:30104 ΕΞ2021/02/09/2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οι ημέρες και ώρες λειτουργίας των ΚΕΠ της περιοχής μας, διαμορφώνονται ως εξής:

Δευτέρα έως Παρασκευή – 8:00 έως 19:30
Σάββατο  –  8:00 έως 13:30

Εξυπηρέτηση κοινού:

ΧΩΡΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ: Η εξυπηρέτηση των πολιτών μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ραντεβού για το σύνολο των διαδικασιών που διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ, τηρουμένων των κατά περίπτωση ισχυόντων μέτρων προστασίας.

  ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ (Δευτέρα έως Παρασκευή 8:15 έως  19:15) Διατηρείται η δυνατότητα εξυπηρέτησης του κοινού με ραντεβού, είτε με τηλεφωνική προσυνεννόηση είτε ηλεκτρονικά μέσω της διεπαφής πολίτη (rantevou.kep.gov.gr)

ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ  (MyKEPlive): Δευτέρα έως Παρασκευή 8:15 έως 14:30. Οι πολίτες ωστόσο πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να εξυπηρετηθούν και on line για μια σειρά αιτημάτων όπως η υπεύθυνη δήλωση, εξουσιοδότηση κ.α. στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr

Το Σάββατο, η εξυπηρέτηση πολιτών στα ΚΕΠ θα γίνεται μόνο με φυσική παρουσία, χωρίς προηγούμενο ραντεβού.

 

ΙΣΟΤΙΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΗΣ

Υπάρχει πλέον διαθέσιμη η υπηρεσία της εξ αποστάσεως διερμηνείας (relay service) την οποία προσφέρει το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών. Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρεται δωρεάν και λειτουργεί ως τηλεφωνικό κέντρο 24 ώρες το 24ωρο. Ο ενδιαφερόμενος, από οποιαδήποτε περιοχή της χώρας, κατεβάζει την εφαρμογή στο κινητό ή σε πάσης φύσεως ηλεκτρονικούς υπολογιστές και επικοινωνεί με ειδικό διερμηνέα/υπάλληλο μέσω βιντεοκλήσης. Ο ειδικός διερμηνέας/υπάλληλος του κέντρου μεταφέρει τις συνομιλίες των ανθρώπων με προβλήματα ακοής στους ακούοντες υπαλλήλους υπηρεσιών του Δημόσιου ή του Ιδιωτικού Τομέα, ως μεσολαβητής στην επικοινωνία των δυο πλευρών, σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, οι πολίτες έχουν και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης, μετά την ένταξη του Δήμου Χαλανδρίου στο πρόγραμμα myKEPlive του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Δείτε τη διαδικασία ΕΔΩ

 

Μέσω τηλεδιάσκεψης με διερμηνέα μπορεί να γίνει πλέον η εξυπηρέτηση και στο myKEPlive.
 eik.dierminia@idrimakofon.gr

 

Τέλος, στο κεντρικό ΚΕΠ Χαλανδρίου οι πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν να εξυπηρετηθούν δια ζώσης στη νοηματική, στην οποία έχουν εκπαιδευτεί υπάλληλοι του ΚΕΠ.

 

Στα ΚΕΠ του Δήμου Χαλανδρίου ο πολίτης μπορεί:

  • να ενημερωθεί και να πληροφορηθεί για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων.
  • να καταθέσει αιτήσεις για τη διεκπεραίωση 1.000 και πλέον πιστοποιημένων υποθέσεων του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα. Τη διεκπεραίωση των αιτήσεων αναλαμβάνει το ΚΕΠ, το οποίο παραλαμβάνει και την απάντηση και έχει την ευθύνη ειδοποίησης του αιτούντα για την παραλαβή.

Οι πιο δημοφιλείς διαδικασίες που μπορεί ο πολίτης να διεκπεραιώσει στα ΚΕΠ

  • Άνοιγμα οικογενειακής μερίδας και μεταδημοτεύσεις
  • Χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικού γέννησης και οικογενειακής κατάστασης μέσω Εθνικού Δημοτολογίου
  • Κατάθεση ή ακύρωση αίτησης ετεροδημότη
  • Χορήγηση αντιγράφου ποινικού μητρώου
  • Χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικών δημοτολογίου του Δήμου Χαλανδρίου (on line)*
  • Χορήγηση αντιγράφου ληξιαρχικής πράξης γέννησης, γάμου και θανάτου
  • Χορήγηση δελτίου μετακίνησης ΑΜΕΑ (μόνο για τα ΚΤΕΛ)
  • Έκδοση e-παραβόλων
  • Έκδοση και παραλαβή αντιγράφου άδειας οδήγησης και άδειας κυκλοφορίας λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής.
  • Έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής κατάστασης τύπου Α (πλήρες)
  • Ανανέωση άδειας οδήγησης
  • Άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικού αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας
  • Μεταβίβαση και έκδοση άδειας κυκλοφορίας ευάριθμου οχήματος και δίκυκλων
  • Ανανεώσεις ενεργών καρτών, ανεργίας και βεβαιώσεις αυτών.

Στην διεύθυνση ΚΕΠ εξυπηρετούνται και οι πολίτες για μη πιστοποιημένες διαδικασίες όπως  γνήσια υπογραφής και ακριβή φωτοαντίγραφα εκ των πρωτοτύπων δημοσίων διοικητικών εγγράφων κα.

 

Επισκεφθείτε  την κεντρική σελίδα των ΚΕΠ για κάθε περαιτέρω πληροφορία

Μέγεθος γραμμάτων
Αντίθεση