Title Image

Χαλάνδρι Ενάντια-Πρωτοβουλία Πολιτών: Να μην επιτρέψουμε την ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ του μετρό Δ.Πλακεντίας

Χαλάνδρι Ενάντια-Πρωτοβουλία Πολιτών: Να μην επιτρέψουμε την ιδιωτικοποίηση του πάρκινγκ του μετρό Δ.Πλακεντίας

Να μην επιτρέψουμε την ιδιωτικοποίηση
του πάρκινγκ του μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας
Να μην επιβαρυνθούν οι γειτονιές μας
από επιπλέον φόρτο οχημάτων
Για ακόμη μία φορά θα αναγκαστούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη οι κάτοικοι της Βόρειας και Ανατολικής
Αττικής, αφού στις αρχές του Γενάρη ξεκίνησαν οι εργασίες για την παραχώρηση του ελεύθερου πάρκινγκ του
σταθμού Δ. Πλακεντίας προς εκμετάλλευση σε ιδιώτες από την Αττικό Μετρό και αναγγέλθηκε η αύξηση της τιμής
για το πάρκινγκ του σταθμού Χαλανδρίου. Η ιδιωτικοποίηση αυτή αφορά 500 και 200 θέσεις στάθμευσης στη Δ.
Πλακεντίας και στο Χαλάνδρι αντίστοιχα και βάση των όρων μίσθωσης η χρέωση της στάθμευσης για τις
τέσσερις πρώτες ώρες δεν θα μπορεί να υπερβαίνει τα 2 ευρώ. Η 12ωρη στάθμευση δεν θα πρέπει να
είναι πάνω από 6 ευρώ. Η ενδιάμεση στάθμευση από 4 έως 12 ώρες θα χρεώνεται έως 0,50 ευρώ ανά
ώρα επιπλέον της βασικής χρέωσης.
22 μέρες x 6 ευρώ = 132 ευρώ το μήνα για μια θέση στάθμευσης!
Η ιδιωτικοποίηση αυτή θα έχει σαν αποτέλεσμα εκατοντάδες εργαζομένων να επιβαρυνθούν με ένα επιπλέον
δυσβάσταχτο χαράτσι και θα καταλήξει να τους αποκλείσει από την «ελεύθερη πρόσβαση» στους σταθμούς του
μετρό. Μάλιστα, αν σκεφτεί κανείς τις αυξήσεις των εισιτηρίων, την εγκατάσταση ηλεκτρονικών θυρών για την
είσοδο στο μετρό, τις ανακοινώσεις της Αττικό Μετρό για εφαρμογή εισιτηρίου ζωνών και το κλείσιμο του
πάρκινγκ τα ΜΜΕ μετατρέπονται πρακτικά σε είδος πολυτελείας! Ας μην ξεχνάμε ότι οι συγκεκριμένοι
σταθμοί εξυπηρετούν μια τεράστια περιοχή, καθώς πέρα από τους κατοίκους των γειτονικών περιοχών, πολλοί
έρχονται κι από τα Μεσόγεια για να χρησιμοποιήσουν το μετρό και τον Προαστιακό. Ειδικά για τους κατοίκους
των απομακρυσμένων περιοχών η χρήση του αυτοκινήτου μέχρι το μετρό αποτελεί ουσιαστικά μονόδρομο, αφού
τα δρομολόγια των λεωφορείων είναι από αναιμικά έως ανύπαρκτα σε ορισμένες περιοχές, και άρα με την
εφαρμογή αυτού του μέτρου καταλήγουν να αποκλείονται από την ελεύθερη πρόσβαση στο μετρό.
Πέρα, όμως από την τεράστια οικονομική επιβάρυνση, που θα έχουν οι κάτοικοι των γύρω περιοχών, για
να αυξήσει τα κέρδη της η Αττικό Μετρό, θα υπάρξει και τεράστια περιβαλλοντική και κυκλοφοριακή
επιβάρυνση. Από τη μία πολλοί θα προτιμήσουν να πάνε με το αυτοκίνητο στη δουλειά, μιας και το κόστος
χρήσης των ΜΜΕ τα καθιστά απλησίαστα, προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος σε όλη την Αθήνα και κατακόρυφη
αύξηση των ρύπων. Από την άλλη όσοι «θαρραλέοι» επιμείνουν στη χρήση του μετρό, θα αναζητήσουν τη
λύση της ελεύθερης στάθμευσης στις παρακείμενες του μετρό γειτονιές μετατρέποντας τες σε
απροσπέλαστη ζούγκλα για τους κατοίκους τους. Ειδικά, όταν σε αυτές τις περιοχές οι ελεύθεροι χώροι και
χώροι πρασίνου αποτελούν είδος προς εξαφάνιση μετά τις τεράστιες επεμβάσεις που έγιναν με τη δημιουργία της
αττικής οδού, των σταθμών μετρό και της ανέγερσης κτιρίου 6.000 τμ., που θα γίνει για να στεγαστούν τα γραφεία
της Αττικό Μετρό, η ιδιωτικοποίηση των πάρκινγκ των σταθμών θα οδηγήσει στην περαιτέρω υποβάθμιση της
καθημερινότητας των κατοίκων.
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ! ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ!
Μέχρι τώρα καμία κυβέρνηση δεν είχε προχωρήσει σε ιδιωτικοποίηση πάρκινγκ του μετρό. Η κυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κατάφερε να πρωτοπορήσει και σε αυτόν τον τομέα, ιδιωτικοποιώντας την πλειοψηφία των
πάρκινγκ μετρό της περιοχής μας (Δ. Πλακεντίας, Χαλανδρίου, Νομισματοκοπείο, Εθνική Άμυνα), υλοποιώντας
πιστά τη γραμμή των «θεσμών» για ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών, των λιμανιών, των αεροδρομίων και
της δημόσιας περιουσίας. Απέναντι στην κατεύθυνση υποβάθμισης της ζωής μας, απέναντι σε αυτούς που πάνε
να φορτώσουν στους πολίτες άλλο ένα χαράτσι για να πλουτίζουν, πρέπει να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια
μας. Ήδη στην κατεύθυνση αυτή κινητοποιούνται συλλογικότητες και φορείς όπως ο Περιβαλλοντικός-
Πολιτιστικός Σύλλογος Κοντόπευκου- Παραδείσου, η ανοιχτή Συνέλευση Κατοίκων Αγίας Παρασκευής και η
Δημοτική Κίνηση Αγίας Παρασκευής “Φυσάει Κόντρα”. Να αγωνιστούμε συλλογικά και να διεκδικήσουμε:
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, με
τακτικά δρομολόγια και αξιοπρεπείς συνθήκες
μεταφοράς
ΔΗΜΟΣΙΑ και ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΚΙΝΓΚ σε ΟΛΟΥΣ τους ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ
ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του
ΠΑΡΚΙΝΓΚ στους σταθμούς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ
και ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΗΣ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, να δενδροφυτευτεί η περιοχή
γύρω από το σταθμό Δ. Πλακεντίας
ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ την καταβολή αντιτίμου,
όποτε ξεκινήσει η εφαρμογή του.

Μέγεθος γραμμάτων
Αντίθεση