Ολοκληρώθηκε το Εργαστήριο Χρήσιμης Σύγχρονης Τέχνης

Ολοκληρώθηκε το εργαστήριο σύγχρονης “χρήσιμης” τέχνης που πραγματοποιήθηκε φέτος στον δήμο Χαλανδρίου. Το εργαστήριο έκλεισε με εκδήλωση στο Αετοπoύλειο Πολιτιστικό Κέντρο, κατά την οποία παρουσιάστηκαν τα projects που σχεδιάστηκαν από τους συμμετέχοντες καθ’ όλη τη διάρκεια του εργαστηρίου.
 
Παρευρέθη ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Σέργιος Γκάκας, φίλοι του εργαστηρίου και των συμμετεχόντων.
Το εργαστήριο, που είχε οκτάμηνη διάρκεια, σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε από την Ελπίδα Ρίκου και την  Σοφία Γρηγοριάδου, ενώ διαπραγματεύτηκε τέσσερις θεματικές ενότητες μέσα από τη σύγχρονη τέχνη και την ανθρωπολογία: εργασία, υγεία, κατοικία, δημόσια ζωή.
 
Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Με ποιήματα, μουσική και τραγούδια έκλεισε τη χρονιά το εργαστήριο ποίησης του Δήμου Χαλανδρίου

Μια μοναδική βραδιά με ποίηση, μουσική, τραγούδι, συγκίνηση και χαρά δημιούργησαν οι συμμετέχοντες/ουσες στο Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής «Γράφοντας και διαβάζοντας

Περισσότερα
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930