Title Image

Ημερίδα με θέμα «Ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, παροχή προηγμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης»

Ημερίδα με θέμα «Ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, παροχή προηγμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης»












           
 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

 Χαλάνδρι, 19 Μαρτίου 2008

 ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τηλ. 210 6860730, 210 6860740
www.www.chalandri.gr
email: press@www.chalandri.gr


 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ημερίδα με θέμα « Ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, παροχή προηγμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης»



Η Δημοτική Αρχή στα πλαίσια της ενημέρωσης των πολιτών για την καλύτερη εξυπηρέτησης τους διοργανώνει ημερίδα την Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008 και ώρα 11.00 π.μ. ,στο Κέντρο Νεότητας Δήμου Χαλανδρίου, με θέμα «Ανάπτυξη ολοκληρωμένων εφαρμογών προηγμένων για την εξυπηρέτηση του πολίτη, παροχή προηγμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης»


Ο Δήμος μετά και την πρωτοποριακή του επιλογή αποκέντρωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη με την δημιουργία 2 νέων Κ.Ε.Π, ένα στο σταθμό ΜΕΤΡΟ  “Χαλάνδρι” – το πρώτο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο- και το δεύτερο στο Κάτω Χαλάνδρι, και σε συνδυασμό με την λειτουργία του Κ.Ε.Π στο Κεντρικό Χαλάνδρι επεκτείνει τις δράσεις του δημιουργώντας 3 νέα συνοικιακά γραφεία Εξυπηρέτησης και Ενημέρωσης του πολίτη (ΣΥ.Γ.Ε.E.Π.),  στο Συνοικισμό, στο Πολύδροσο και στο Πάτημα καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό όλη την γεωγραφική έκταση του Δήμου και σχεδόν όλες τις γειτονιές του έτσι ώστε ο πολίτης να μπορεί να εξυπηρετηθεί καλύτερα, ταχύτερα,  και με τις λιγότερες δυνατόν μετακινήσεις του.


Η προσπάθεια αυτή του Δήμου Χαλανδρίου και σε συνδυασμό με την εφαρμογή του πρώτου έργου Πληροφορικής στη πόλη μας, -του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης  ‘e-URIPIDIS’ –  του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» (Πρόσκληση 114 Μέτρο 2.2) και φορέα υλοποίησης τον Δήμο Χαλανδρίου-  φέρνει την ηλεκτρονική εποχή της διακυβέρνησης της πόλης του Χαλανδρίου στο προσκήνιο.


Η ποιοτική εξυπηρέτηση του πολίτη αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα του Δήμου μας.  Έτσι  με την χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών να καλούνται να παίξουν ένα πολύ σημαντικό υποστηρικτικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή, δημιουργούμε τις βάσεις για  υψηλότατο επίπεδο απόδοσης προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες του Δήμου μας.


Η υλοποίηση του πρώτου έργου πληροφορικής στη πόλη μας θέτει στο επίκεντρο την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την προσπάθεια του Δήμου για διοικητική αποκέντρωση και λιγότερη γραφειοκρατία.