Title Image

Οργάνωση Ελεγχόμενης Στάθμευσης σε επιλεγμένες περιοχές του Δήμου Χαλανδρίου

Οργάνωση Ελεγχόμενης Στάθμευσης σε επιλεγμένες περιοχές του Δήμου Χαλανδρίου












             
 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

 Χαλάνδρι, 18 Σεπτεμβρίου 2008

 ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Τηλ. 210 6860730, 210 6860740
www.www.chalandri.gr
email: press@www.chalandri.gr


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


« Οργάνωση Ελεγχόμενης Στάθμευσης σε επιλεγμένες περιοχές του Δήμου Χαλανδρίου»


Σχετικά με την μελέτη « Οργάνωση Ελεγχόμενης Στάθμευσης σε επιλεγμένες περιοχές του Δήμου Χαλανδρίου» σας γνωρίζουμε ότι:


Λόγω σημαντικών προβλημάτων οδικής ασφάλειας και σοβαρής παρακώλυσης της κυκλοφορίας κρίνεται απαραίτητη η αναδιοργάνωση και οριοθέτηση θέσεων στάθμευσης σε επιλεγμένες περιοχές του Δήμου Χαλανδρίου κυρίως στο κέντρο Χαλανδρίου που περιλαμβάνει την περιοχή της «Ενίσχυσης αστικού πρασίνου στην κεντρική πλατεία του Δήμου Χαλανδρίου»  είναι άμεσης προτεραιότητας και αφορά στο εμπορικό και ιστορικό κέντρο της πόλης του Δήμου Χαλανδρίου ενώ αφορά και άλλες περιοχές που είναι υπό εξέταση (επέκταση στις οδούς γύρω από το κέντρο Χαλανδρίου, στην Αγ. Βαρβάρα και μελλοντικά γύρω από τους σταθμούς Μετρό Χαλανδρίου, Πλακεντίας, αλλά και στους υπό κατασκευή σταθμούς (Χολαργός, Νομισματοκοπείο, Αγ. Παρασκευή) καθώς και πλησίον σε κεντρικούς οδικούς άξονες με εμπορικές χρήσεις (Λ. Κηφισίας. Λ. Μεσογείων, Λ. Παπανικολή, Λ. Πεντέλης κλπ).


Η κυκλοφοριακή μελέτη που έχει εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Χαλανδρίου με την υπ’ αριθμ. 395/2005 Απόφαση του, δεν μπορεί να  εφαρμοστεί σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας του σοβαρού προβλήματος της παράνομης στάθμευσης παρά το κράσπεδο, παρά την οδό, αλλά και επί των πεζοδρομίων, των πεζοδρόμων και πλησίον των κόμβων (σηματοδοτούμενων και μη). Κατόπιν μετρήσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2005 η ζήτηση στάθμευσης είναι τεράστια (φτάνει και τις 4.000 θέσεις στάθμευσης) ενώ η προσφορά είναι πολύ μικρή (περίπου 2.000 θέσεις). Η μόνη λύση για το σοβαρό αυτό πρόβλημα είναι η εναλλαγή στάθμευσης των οχημάτων και όχι η δημιουργία τεραστίων χώρων στάθμευσης που θα προξενήσουν κυκλοφοριακό έμφραγμα με την είσοδο και έξοδο πολυάριθμων οχημάτων.


Η λεπτομερής ανάλυση και η διαμόρφωση των προτάσεων οργάνωσης του κατάλληλου συστήματος στάθμευσης (τρόπος πληρωμής, ωράριο εφαρμογής, θέσεις για τους κατοίκους κλπ) είναι στο στάδιο της επεξεργασίας και εντός του μηνός Οκτωβρίου θα υπάρχει πλήρες χρονοδιάγραμμα και ολοκληρωμένη πρόταση.