Title Image

Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ΚΕΠ στο ΜΕΤΡΟ ‘Χαλάνδρι’

Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ΚΕΠ στο ΜΕΤΡΟ ‘Χαλάνδρι’

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


——————————–


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ


Τηλ. 2106860730 – 740


 


 


 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


 


Το πρώτο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών σε Σταθμό του Μετρό, έγινε πραγματικότητα στο Χαλάνδρι, μετά την αποδοχή, από την «Αττικό Μετρό» και την «ΑΜΕΛ» (εταιρία λειτουργίας του Μετρό), σχετικού αιτήματος – πρότασης, του δημάρχου, Γρηγόρη Επαμ. Ζαφειρόπουλου.


Χθες, 29.03.2006, παρουσία εκατοντάδων Χαλανδραίων, που εξήραν αυτή την πρωτοβουλία του δημάρχου Χαλανδρίου, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ΚΕΠ, από τον υφυπουργό Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, κ. Απόστολο Ανδρεουλάκο, παρόντων του γενικού γραμματέα του Υπουργείου, κ. Αθανασίου Βεζυργιάννη και των προέδρων της Αττικό Μετρό, κ. Γιώργου Γιαννή και της ΑΜΕΛ, κ. Αλέξανδρου Σταυρόπουλου.


Ο υφυπουργός Εσωτερικών αναφέρθηκε στην τεράστια σημασία αυτής της καινοτόμου, όπως την χαρακτήρισε, πρωτοβουλίας του Δήμου, επισημαίνοντας ότι το νέο ΚΕΠ θα συμβάλλει αποφασιστικά στην ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων του Χαλανδρίου.


Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Χαλανδρίου, Γρηγόρης Επαμ. Ζαφειρόπουλος, αφού επεσήμανε την άψογη συνεργασία του Δήμου με τον υφυπουργό Εσωτερικών, κ. Απόστολο Ανδρεουλάκο και τους συνεργάτες του, καθώς και τους προέδρους της Αττικό Μετρό και της ΑΜΕΛ, χωρίς την συμπαράσταση των οποίων, όπως είπε, δεν θα είχε υλοποιηθεί αυτό το έργο, αναφέρθηκε στον θεσμό των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, που από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε η δημοτική αρχή, παράλληλα με τα Συνοικιακά Γραφεία Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΣΥΓΕΠ), που (από κοινού με τα ΚΕΠ) συνθέτουν ένα δίκτυο άμεσης και ουσιαστικής εξυπηρέτησης των πολιτών του Χαλανδρίου.


Στα πεπραγμένα του Δήμου, σε ότι αφορά τον θεσμό των ΚΕΠ και ΣΥΓΕΠ, περιλαμβάνεται η  αναβάθμιση του ΚΕΠ στον χώρο του Παλαιού Δημαρχείου, η δημιουργία του 2ου ΚΕΠ, στον Σταθμό «Χαλάνδρι» του Μετρό και η δρομολόγηση της λειτουργίας, μέχρι το καλοκαίρι, 3ου ΚΕΠ, στο Κάτω Χαλάνδρι.


Επικουρικά των ΚΕΠ  -και προς όφελος των δημοτών, συνέχισε ο δήμαρχος Χαλανδρίου, λειτουργούν τα Συνοικιακά Γραφεία Εξυπηρέτησης Πολιτών, για την αύξηση του αριθμού των οποίων, όπως έκανε γνωστό, υπάρχουν διασφαλισμένοι πόροι, ύψους 230.000 ευρώ, από τα Προγράμματα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και «Ηλεκτρονική Πληροφόρηση», με φορέα χρηματοδότησης  το ΥΠΕΣΔΑ, για την δημιουργία δύο νέων ΣΥΓΕΠ (στον Συνοικισμό και το Πάτημα), παράλληλα με την υλοποιούμενη αναβάθμιση του ΣΥΓΕΠ Πολυδρόσου.


Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθούν ορισμένοι αριθμοί που είναι ενδεικτικοί της σημασίας και αποδοχής που τυγχάνουν τα ΚΕΠ από τους πολίτες, αλλά και του έργου που έχει επιτελεστεί τα 3,5 τελευταία χρόνια στο ΚΕΠ Κεντρικού Χαλανδρίου, που κατά το διάστημα αυτό εξυπηρέτησε 25.000 δημότες, σε περισσότερες από 100.000 πιστοποιημένες και μη υποθέσεις τους, άμεσα, έγκυρα και, κυρίως, χωρίς ταλαιπωρία των ενδιαφερομένων.


Και ο Γρ. Ζαφειρόπουλος, κατέληξε: στο Χαλάνδρι, με την συνεργασία δημοτικής αρχής και εργαζομένων στα ΚΕΠ, επιτύχαμε «η εξυπηρέτηση του πολίτη να μην είναι μύθος, αλλά απτή πραγματικότητα».


Επιβεβαιώσαμε στην πράξη την φιλοσοφία ίδρυσης των ΚΕΠ, που «σχεδιάστηκαν για τον πολίτη, με προορισμό την εξυπηρέτησή του».