Title Image

Το Κέντρο Βοήθειας ασπίδα προστασίας απέναντι στην πανδημία

Το Κέντρο Βοήθειας ασπίδα προστασίας απέναντι στην πανδημία

Ο Δήμος Χαλανδρίου έχει ενεργοποιήσει εκ νέου το Κέντρο Βοήθειας ως ασπίδα απέναντι στην πανδημία για τους συμπολίτες μας που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, στερούνται υποστηρικτικού περιβάλλοντος και χρήζουν βοηθείας. Όσο διαρκεί το «lockdown» ο Δήμος Χαλανδρίου θα εξυπηρετεί κατ΄οίκον τους συμπολίτες μας που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν και χρειάζονται βοήθεια (π.χ. ευπαθείς – ευάλωτες ομάδες των συμπολιτών μας που στερούνται υποστηρικτικού περιβάλλοντος και χρήζουν βοηθείας, άτομα σε περιορισμό κατ’ οίκον λόγω ασθένειας, υπερήλικες κλπ.).

Ήδη λειτουργούν οι παρακάτω γραμμές έκτακτης ανάγκης:

1526
210- 6892553
210- 6848380

Ώρες λειτουργίας 9:00 π.μ. έως 15:00 μμ.

Κατ΄οίκον παράδοση φαρμάκων και ειδών πρώτης ανάγκης

Ο Δήμος Χαλανδρίου και οι εργαζόμενοι στην Δ/νση Κοινωνικής Μέριμνας αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των αιτημάτων που καταγράφονται στο Κέντρο Βοήθειας, διανέμοντας κατ’ οίκον φάρμακα, συνταγογραφήσεις και είδη πρώτης ανάγκης.

Οι συμπολίτες μας χρειάζεται μόνο να δίνουν στο τηλεφωνικό κέντρο τα παρακάτω στοιχεία:
1. Ονοματεπώνυμο
2. AMKA
3. Ποια φάρμακα / ιατρικές εξετάσεις ή άλλη βοήθεια χρειάζονται
4. Διεύθυνση κατοικίας
5. Τηλέφωνο επικοινωνίας

Στοιχεία επικοινωνίας με όλες τις υπηρεσίες της Δ/νσης Κοινωνικής Μέριμνας    

⇒ Υπηρεσία Ψυχικής Υγείας Παιδιού-Εφήβου & Οικογένειας
210 6894444 (εσωτερικό2)  & στο 210 6892553 (χρησιμοποιείται ως Κέντρο Βοήθειας με γραμμή έκτακτης ανάγκης) paidopsy@halandri.gr & psy.merimnas@halandri.gr

⇒ Γραμμές Ψυχολογικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης
210 6899723, 210 899912 /  psy.merimnas@halandri.gr  ή  m.konstantinidou@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:30 – 17:00

Κέντρο Στήριξης Οικογένειας  (νέα υπηρεσία) για τη στήριξη των σχέσεων των μελών της οικογένειας και της ικανότητά τους να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας και να προστατεύουν εαυτούς και αλλήλους, ειδικά στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας.
210 6899922 / g.rabalakos@halandri.gr

⇒ Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών:
210 6899916 / womenaidhalandri@gmail.com
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 – 15:00.

⇒ Κοινωνική Υπηρεσία
210 6899911 – 912 – 913 – 944 – 930 & στο koinoniki.ipiresia@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή  από τις 07:00 –  17:00.

⇒ Κοινωνικοί λειτουργοί / Επανασύνδεση ρεύματος ΔΕΗ
210 6848380 & 210 6899930 / kapi@halandri.gr & koinoniki.ipiresia@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή  από τις 07:00 – 16:00.

⇒ Κέντρο Κοινότητας:
210 6899914 – 911 / kentrokoinotitas@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 – 16:00.

⇒ Κοινωνικό Φαρμακείο
210 6899910 & / farmakeio@chalandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 – 16:00.

⇒ Κοινωνικό Παντοπωλείο- Συσσίτιο
210 6899918 / pantopoleio@halandr.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 – 16:00.

⇒ Κέντρο Κοινότητας Ρομά
210 6819068, 210 6814485 /  kkroma@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, με διευρυμένο ωράριο.

⇒ Δ/νση Κοινωνικής Μέριμνας
210 6899929 / d.koinoniki@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 06:00 – 17:00.

⇒ Προϊσταμένη Τμήματος Κοινωνικής Υπηρεσίας
210 6899913 / koinoniki.ipiresia@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 – 16:00     

⇒ Τμήμα Προληπτικής Ιατρικής
210 6892553, 2106 894444 / proliptiki.iatriki@halandri.gr  Χρησιμοποιείται επίσης ως Κέντρο Βοήθειας με γραμμή έκτακτης ανάγκης & για βοήθεια κατ΄ οίκον.
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 07:00 – 16:00.

⇒ Προϊσταμένη Τμήματος Προληπτικής  Ιατρικής: Συντονίστρια του Κέντρου Βοήθειας με γραμμή έκτακτης ανάγκης
210 6892553,210 6894444 / proliptiki.iatriki@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή  από τις 07:00 – 15:00.

⇒ Δίκτυο Ολοκληρωμένης Φροντίδας Ηλικιωμένων (νέα υπηρεσία) για την υποστήριξη των ατόμων της τρίτης ηλικίας.
210 6778788 / a.karavela@halandri.gr

⇒ Τμήμα Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.)
Βρίσκεται σε αναστολή Λειτουργίας, χρησιμοποιείται όμως ως Κέντρο Βοήθειας με γραμμή έκτακτης ανάγκης, για βοήθεια κατ΄ οίκον στο τηλέφωνο
210 6848380 / kapi@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07:00 – 15:00.                                                                                                       

⇒ Προϊστάμενος Τμήματος Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.)
210 6848380 / kapi@halandri.gr
Καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 07:00 – 15:00.

Ο Δήμος Χαλανδρίου με το σύνολο των υπηρεσιών και των υπαλλήλων του, όπως και στην πρώτη φάση της πανδημίας, βρίσκεται στο πλευρό των πολιτών.

«Στο Χαλάνδρι  κανείς δεν είναι μόνος του. Είμαστε όλοι μια οικογένεια και ως οικογένεια θα ξεπεράσουμε και αυτή τη δυσκολία. Όλοι μαζί. Χωρίς πανικό. Με αλληλεγγύη, οργάνωση, σχέδιο και υπομονή θα περάσουμε στην επόμενη ημέρα», σημειώνεται από τη Δ/νση Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Χαλανδρίου.

Οι πολίτες προτρέπονται να ενημερώνονται καθημερινά από τον ΕΟΔΥ και τα συναρμόδια Υπουργεία. και να τηρούν απαρέγκλιτα τα μέτρα ατομικής προστασίας.

«Προστατεύουμε τον εαυτό μας, τους αγαπημένους μας, την οικογένεια μας, τον φίλο, τον γείτονα, τον συμπολίτη μας», είναι το μήνυμα που στέλνει η Δ/νση Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Χαλανδρίου.

Τέλος, δείτε ΕΔΩ πώς λειτουργούν την περίοδο της καραντίνας οι λοιπές υπηρεσίες του Δήμου.