Title Image

Πώς θα γίνει η ηλεκτρονική απογραφή στρατευσίμων στα ΚΕΠ

Πώς θα γίνει η ηλεκτρονική απογραφή στρατευσίμων στα ΚΕΠ

  • Η διαδικασία ηλεκτρονικής απογραφής στρατευσίμων (περιοδευόντων) κλάσης 2024 (γεννήθηκαν το 2003) θα πραγματοποιηθεί και στα ΚΕΠ του Δήμου, από 2 Ιανουαρίου 2021 έως 31 Μαρτίου 2021.

Η προσέλευση θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, από 08:00 έως 14:00.

Για την εξυπηρέτησή τους οι στρατεύσιμοι, ανεξάρτητα με τη δημοτική ενότητα εγγραφής τους στα Μητρώα Αρρένων, οφείλουν να έχουν μαζί τους σε πρωτότυπα ή ευκρινή φωτοαντίγραφα:

  • Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή ελληνικό διαβατήριο.
  • Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ (εκδίδεται από την αρμόδια ΔΟΥ).
  • Βεβαίωση ΑΜΚΑ (εκδίδεται και μέσω της ιστοσελίδας www.amka.gr ή στα ΚΕΠ).
  • Γνωστοποίηση της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου (e-mail).
  • Ιατρικές γνωματεύσεις ή βεβαιώσεις, στις οποίες θα περιγράφεται με σαφήνεια η πάθηση, για όσους έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας.

Εφόσον οι στρατεύσιμοι κωλύονται για οποιονδήποτε λόγο, η διαδικασία ηλεκτρονικής απογραφής μπορεί να γίνει και μέσω εκπροσώπου με νόμιμη εξουσιοδότηση.

Για ραντεβού μπορούν να καλούν:

213 2024600 – 4 / Κεντρικό ΚΕΠ (Γρ. Γυφτοπούλου 2)
213 2149601 – 3  / ΚΕΠ στο σταθμό Μετρό «Χαλάνδρι»
213 2149501 – 3  / ΚΕΠ Κάτω Χαλανδρίου (Ιθώμης 34)