Mentors of Europe Diversity – Ο Δήμος Χαλανδρίου συμμετείχε στο ευρωπαϊκό συνέδριο της σύμπραξης στην Ουγγαρία

Evropaiko synedrio symbraxis-Ougaria_1

Ο Δήμος Χαλανδρίου, ως εταίρος της σύμπραξης Mentors of Europe Diversity, μέσω της οποίας υλοποιούνται μια σειρά από προγράμματα κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα,  συμμετείχε στο ευρωπαϊκό συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε στην Ουγγαρία, στις 8 Οκτωβρίου 2024.

Εκπροσωπήθηκε από τους αντιδημάρχους, Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Κώστα Ευθυμίου, Πολιτικής Προτασίας & Περιβάλλοντος κ. Χάρη Μαυρουδή, την ειδική σύμβουλο δημάρχου κ. Ειρήνη Κουνενάκη και στελέχη της δ/νσης Κοινωνικής Μέριμνας.

Στο  συνέδριο συμμετείχαν επίσης εταίροι από τις παρακάτω χώρες: Γερμανία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Τουρκία, Ελλάδα, Β.Μακεδονία, Σλοβακία, Γαλλία, Ιταλία, Κύπρο, Ισπανία.

Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των έργων, επισημάνθηκαν οι καλές πρακτικές και συζητήθηκαν σχετικές πολιτικές ανά χώρα.

Τέλος, αναδείχθηκαν οι ανάγκες που προέκυψαν από την υλοποίηση των προγραμμάτων, τέθηκαν στόχοι και έγινε σχεδιασμός της επόμενης προγραμματικής περιόδου.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:
kounoupia_2

Μέτρα προστασίας από λοιμώξεις που προέρχονται από τσιμπήματα κουνουπιών



Περισσότερα
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930