Πιστοποιητικά και έγγραφα με ένα κλικ, χωρίς αναμονή σε ουρές, μέσω του site του Δήμου Χαλανδρίου

pistopoiitika kai eggrafa me ena klik meso dimou_arxiki
  • Εξυπηρέτηση δημοτών χωρίς φυσική παρουσία σε Δημαρχείο και ΚΕΠ

Σε ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα ψηφιακού εκσυγχρονισμού προχωρά ο Δήμος Χαλανδρίου, θέτοντας σε λειτουργία τη δυνατότητα ηλεκτρονικής έκδοσης βεβαιώσεων και πιστοποιητικών που εκδίδει για τους δημότες του.

Η νέα υπηρεσία επιτρέπει την πλήρη εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας στο Δημαρχείο ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, μειώνοντας σημαντικά τη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία. Η υπηρεσία δημιουργήθηκε με ιδίους πόρους του Δήμου.

Απλή και γρήγορη διαδικασία για όλους

Μέσω της νέας υπηρεσίας ψηφιακών πιστοποιητικών, κάθε δημότης μπορεί να υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτησή του και να παραλάβει το πιστοποιητικό ή τη βεβαίωση που τον ενδιαφέρει σε ψηφιακή μορφή.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται εύκολα από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, χωρίς αναμονή σε ουρές και χωρίς περιορισμούς ωραρίου.

Είσοδος με κωδικούς TAXISnet – χωρίς πρόσθετη εγγραφή

Για την πρόσβαση στην υπηρεσία αξιοποιούνται οι προσωπικοί κωδικοί TAXISnet που διαθέτει κάθε πολίτης. Οι κωδικοί αυτοί χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την ασφαλή ταυτοποίηση του χρήστη και την είσοδο στο σύστημα, χωρίς να απαιτείται καμία επιπλέον εγγραφή, δημιουργία νέου λογαριασμού ή ενεργοποίηση πρόσθετων υπηρεσιών.

Πρόσβαση μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου

Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται εύκολα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου Χαλανδρίου, www.chalandri.gr, με ένα κλικ στον σχετικό σύνδεσμο που βρίσκεται στην αρχική σελίδα. Από εκεί, οι δημότες καθοδηγούνται βήμα-βήμα έως την ολοκλήρωση της αίτησης και την ηλεκτρονική παραλαβή του εγγράφου.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου

“Η νέα ψηφιακή υπηρεσία εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο του Δήμου Χαλανδρίου για τον εκσυγχρονισμό της διοίκησης και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Στόχος είναι μια δημόσια διοίκηση πιο σύγχρονη, αποτελεσματική και φιλική προς τον δημότη, που αξιοποιεί την τεχνολογία για να απλοποιεί την καθημερινότητα και να εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο για όλους” δήλωσε ο Δήμαρχος Χαλανδρίου, Σίμος Ρούσσος ενώ εξέφρασε “ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εργαζομένους και την προϊσταμένη του Τμήματος Πληροφορικής του Δήμου για τις γνώσεις και την αποτελεσματικότητα τους” .

“Η μετατροπή των υπηρεσιών του Δήμου σε ένα σύγχρονο εργαλείο που θα διευκολύνει τους πολίτες, αποτελεί προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής. Είναι ανάγκη σήμερα κάθε δημότης, από το σπίτι ή τη δουλειά του, ακόμα κι από τη βόλτα του, να εξυπηρετείται άμεσα και με διαφάνεια. Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου δεν είναι πια το μέλλον, είναι η καθημερινότητα που χτίζουμε στον Δήμο Χαλανδρίου” δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Νέων Τεχνολογιών και Αθλητισμού, Αλέξης Μαυραγάνης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:
anakoinosi_dimos

«Προμήθεια ειδών Αρτοποιείου-Ζαχαροπλαστείου και ποτών (εμφιαλομένου νερού) για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου», Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός, άνω των ορίων,προϋπολογισμού 60.140,86€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), με Α.Μ.123/2025

Δείτε αναλυτικότερα:   2δ.ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΜ123_2025 ΜΕ ΑΔΑ ΚΑΙ ΑΔΑΜ 1γ.ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ_signed ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΣΗΔΕ 2.ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΕ 25PROC018210865 ΑΡ.968_2025

Περισσότερα
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031