Ο Δήμαρχος Χαλανδρίου Σίμος Ρούσσος στο ΚΑΠΗ του Κεντρικού Χαλανδρίου

Με τις ευχές του δημάρχου Σίμου Ρούσσου τα μέλη των ΚΑΠΗ Χαλανδρίου αποχαιρέτισαν τη γνώριμη και αγαπημένη τους φωλιά, πριν φύγουν για την ιδιαίτερη πατρίδα  τους ή τον τόπο διακοπών τους. Για τα «αποχαιρετιστήρια» στρώθηκε «μακρύ τραπέζι» στον κήπο του ΚΑΠΗ Κεντρικού Χαλανδρίου  και εκεί κάτω από την κληματαριά η σανγκρία και  το δροσερό κρασάκι συναγωνίστηκαν τις γεύσεις του πλούσιου μπουφέ! 

Με  χαρά οι ηλικιωμένοι δέχτηκαν τις ευχές του δημάρχου και του έθεσαν ερωτήσεις για θέματα που τους αφορούν, όπως η καθαριότητα της πόλης, η τοπική συγκοινωνία, το δημοτικό και το κοινωνικό ιατρείο κ.λπ. 

Ιδιαίτερη ικανοποίηση  τους προκάλεσε η ανακοίνωση σχετικά με την έναρξη εργασιών για την επισκευή του κληροδοτήματος Σαχάλα το οποίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ως  ΚΑΠΗ.  Ο κ. Ρούσσος τους διαβεβαίωσε ότι οι εργασίες θα αρχίσουν σύντομα  αλλά θα διαρκέσουν περίπου 16 μήνες!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:
kounoupia_2

Αρθρίτιδα και διατροφή – Τρόποι ανακούφισης



Περισσότερα
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930