Title Image

Κλείνουν για το κοινό οι υπηρεσίες του Δήμου – Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες

Κλείνουν για το κοινό οι υπηρεσίες του Δήμου – Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες

Ο Δήμος Χαλανδρίου ενημερώνει τους πολίτες για τα επιπρόσθετα έκτακτα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της Δημόσιας Υγείας και την αποτροπή της διασποράς του κορονοϊού.

Από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 αναστέλλεται η εξυπηρέτηση του κοινού σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου, συμπεριλαμβανομένων των ΚΕΠ.

  • Η εξυπηρέτηση θα γίνεται μόνο εξ αποστάσεως ή κατόπιν ραντεβού.
  • Αναστέλλεται επίσης η λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας.
  • Κλειστά θα παραμείνουν τα δημοτικά κυλικεία που λειτουργούν στην περιοχή.

Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες 

Η εξυπηρέτηση του κοινού από τις υπηρεσίες του Δήμου θα γίνεται, όπου είναι δυνατόν, με τη χρήση ηλεκτρονικού  ταχυδρομείου για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών. 

Όλα τα τηλέφωνα και τα e-mails των υπηρεσιών του Δήμου ΕΔΩ.

 Χρήσιμες διευκρινίσεις 

  • Οι δηλώσεις των πολιτών για τη διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων για τα ακίνητα που κατά το παρελθόν δεν είχαν υποβληθεί επαρκώς, θα υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω internet στην ειδική πλατφόρμα ( https://tetragonika.govapp.gr/ ).
    Σημειώνεται ότι η προθεσμία υποβολής της σχετικής δήλωσης έχει παραταθεί έως και τις 30 Ιουνίου 2020. Η προσέλευση των πολιτών στο τμήμα Εσόδων του Δήμου θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές  περιπτώσεις  και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στα τηλ.: 213 20 23 857 και 213 20 23 855 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: esoda@halandri.gr
  • Οι πληρωμές οφειλών που αφορούν στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου θα πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία στα τηλ.:  213 20 23 837, 213 20 23 838, 213 20 23 841 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση tameio@halandri.gr
    Οι πολίτες θα μπορούν, αν κριθεί αναγκαίο, να προσέρχονται στην υπηρεσία μόνο με καθορισμένο ραντεβού. 
  • Για πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (οικογενειακής κατάστασης), οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τηλεφωνικά την αίτησής στα τηλ.: 213 20 23 801, 213 20 23 802, 213 20 23 803 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: dimotologio@halandri.gr
  • Για το Ληξιαρχείο μπορούν να επικοινωνούν στα τηλ.: 213 20 23 811 -812 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: lixiarxeio@halandri.gr  Με την υποβολή της αίτησης ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό του ή οποιασδήποτε έγγραφο επιθυμεί και θα καθορίζεται συγκεκριμένο ραντεβού για την παραλαβή του από το τμήμα Δημοτολογίου στο δημαρχείο, με την προϋπόθεση ότι ταυτόχρονα θα προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
  • Για βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο Πρωτόκολλο, επικοινωνόντας στα τηλ.: 213 20 23 820 -821 και την ηλεκτρονική διεύθυνση protokollo@halandri.gr
  • Για θέματα που άπτονται της Τεχνικής Υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Δήμο στα παρακάτω τηλ. και ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
    Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών 213 20 23 971 dieythinsi.texnyp@halandri.gr
    Γραμματεία Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών 2132023980-081 grammatia.texnyp@halandri.gr
    Προϊστ. Τμήματος Σχεδίου Πόλης 2132023962 poleodomiko@halandri.gr
    2132023954

    2132023960
    2132023957

    poleodomiko@halandri.gr
    Γραμματεία Τμήματος Έργων & Μελετών 213 2023989 d.ipostirixisty@halandri.gr
    Προϊστ. Τμήματος Συγκοινωνιών & Κυκλοφορίας 2132023961 dimotiki.sigkinonia@halandri.gr
  • Οι ωφελούμενοι των κοινωνικών υπηρεσιών θα πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω, όπως αυτά απορρέουν από το ΦΕΚ 783/10-3-2020.
    Η διαδικασία των αιτήσεων για ΚΕΑ, επίδομα στέγασης, προνοιακό επίδομα, ανασφάλιστων υπερήλικων, δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης, επιδόματος γέννησης θα γίνεται κατόπιν ραντεβού. Το ραντεβού θα ορίζεται αυστηρά μεταξύ 09:00 π.μ – 12.00 π.μ.
    Οι πολίτες καλούνται να επικοινωνούν για ραντεβού και διευκρινίσεις από τις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου στα τηλ.: 210 68 99 911, 210 68 99 912, 210 68 99 913 και  στην ηλεκτρονική διεύθυνση koinoniki.ipiresia@halandri.gr Επίσης μπορούν να καλούν στα τηλ.: του Κοινωνικού Φαρμακείου: 21068 99 910, του Κοινωνικού Παντοπωλείου210 68 99 918 και του Κέντρου Κοινότητας: 210 68 99 911 και 210 68 99 914.

Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με τον Δήμο οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν τηλεφωνικά, προκειμένου είτε να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά, είτε να λαμβάνουν συγκεκριμένο ραντεβού.

Η εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ

Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται μόνο από το Κεντρικό ΚΕΠ κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού ή και με αποστολή αιτήσεων με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail).

Τηλ.:  2132024600-617 (Δευτέρα έως Παρασκευή  07:30 – 15:00)
e-mail : d.halandriou@kep.gov.gr 

Τηλεφωνικές γραμμές έκτακτης ανάγκης

O Δήμος Χαλανδρίου προχώρησε επίσης στην ενεργοποίηση τηλεφωνικών γραμμών έκτακτης ανάγκης για τους συμπολίτες μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και στερούνται προστατευτικού περιβάλλοντος, σε μια προσπάθεια να υποστηρίξει ενεργά όλους εκείνους που, λόγω της εξάπλωσης του COVID και των περιοριστικών για τις μετακινήσεις τους μέτρων, δεν μπορούν μόνοι τους να έχουν πρόσβαση στα αναγκαία για την επιβίωσή τους τρόφιμα και φάρμακα.

Οι τηλεφωνικές γραμμές είναι: 210-6848380, 210-6899911-13-14 και 210 6819068.
Θα λειτουργούν από 08:00 έως  16:00.

Τα αιτήματα που θα υποβάλλονται, θα αξιολογούνται, θα ιεραρχούνται και αναλόγως θα εξυπηρετούνται με τη συνεργασία σούπερ μάρκετ, παντοπωλείων, φαρμακείων και άλλων καταστημάτων του Δήμου.

Η έκτακτη συνδρομή του Δήμου αφορά ηλικιωμένους άνω των 70 ετών, ΑμεΑ καθώς και πάσχοντες από χρόνια νοσήματα (καρδιοπαθείς, πνευμονοπαθείς, διαβητικοί, ανοσοκατασταλμένοι λόγω κακοήθων νόσων, κορτιζόνης κλπ), οι οποίοι διαβιούν χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον.

Αυστηρή τήρηση μέτρων προστασίας

Σε κάθε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η επίσκεψη των πολιτών στις υποδομές του Δήμου μας, παρακαλούνται να περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες επαφές και να τηρούν τους ατομικούς κανόνες υγιεινής για την αποτροπή διασποράς της νόσου (αποφυγή κοντινής επαφής, αποφυγή κοινής χρήσης των στυλό και των προσωπικών αντικειμένων, αποφυγή συνωστισμού σε αίθουσες και χώρους αναμονής, καθαρισμός χεριών, αποφυγή χειραψιών κλπ.).

Όλα τα έκτακτα μέτρα που έχει λάβει ο Δήμος Χαλανδρίου

Τα παραπάνω έκτακτα μέτρα ελήφθησαν στο πλαίσιο της πρόληψης και της προστασίας της δημόσιας υγείας , προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος εξάπλωσης του κορονοϊού. Και έρχονται να προστεθούν σε σειρά μέτρων που έχει λάβει ο Δήμος για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορονοϊού. Δείτε ΕΔΩ όλα τα προληπτικά μέτρα που έχουν ληφθεί τις τελευταίες 10 ημέρες.