Title Image

Αντιδήμαρχοι Δήμου Χαλανδρίου για τη διετία 2013 – 2014 (αρμοδιότητες)

Αντιδήμαρχοι Δήμου Χαλανδρίου για τη διετία 2013 – 2014 (αρμοδιότητες)

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ    
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τηλ. 2132023926
http://www.www.chalandri.gr/
email: press@www.chalandri.gr                 


Χαλάνδρι, 7 Ιανουαρίου 2013







ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 


Ο δήμαρχος Χαλανδρίου κ. Γιώργος Κουράσης ανακοίνωσε τους νέους αντιδημάρχους του Δήμου Χαλανδρίου για το 2012 – 2013 , οι οποίοι είναι οι εξής: 


Αντιδήμαρχος Τοπικής Ανάπτυξης ο κ. Κόσσυβας Μιχάλης με τις εξής αρμοδιότητες:


1. την εποπτεία της Δ/νσης Κ.Ε.Π και των παραρτημάτων.
2. την εποπτεία της λειτουργίας του Γραφείου Πληροφόρησης Εργαζομένων και Ανέργων καθώς και του Γραφείου Ενημέρωσης Καταναλωτή και Επιχειρήσεων της Δ/νσης Υποστήριξης της Δημοτικής Αρχής.
3. Την εποπτεία και τον έλεγχο της λειτουργίας του προγράμματος αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων, της Δ/νσης Περιβάλλοντος.
4. την εποπτεία του Δημοτικού Κοιμητηρίου
5. την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
6. την συνυπογραφή με τον αρμόδιο Δ/ντή των εισηγήσεων των θεμάτων Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας ζωής.
7. την τέλεση πολιτικών γάμων.
8
την αποκλειστική διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν τους ROMA που διαμένουν στο Δήμο (η η αρμοδιότητα μεταβιβάστηκε στον Αντιδήμαρχο Τοπικής Ανάπτυξης από τις 24/20/2013 με την υπ’αριθμ. 944 Απόφαση Δημάρχου).


Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος ο κ. Κρανίδης Εμμανουήλ (Μάνος) με τις εξής αρμοδιότητες:


1. την εποπτεία όλων των αντικειμένων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου εκτός των αρμοδιοτήτων του τμήματος Δημοτικού Κοιμητηρίου.
2. την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
3. την συνυπογραφή με τον αρμόδιο Δ/ντή των εισηγήσεων των θεμάτων Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας ζωής.
4. την τέλεση πολιτικών γάμων.


Αντιδήμαρχος Οικονομικών Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης η κυρία Μπασιάκου Περσεφόνη με τις εξής αρμοδιότητες:


1. την εποπτεία όλων των τμημάτων της Δ/νσης Οικονομικής Διαχείρισης όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας
2. την υπογραφή των σχετικών εγγράφων αποφάσεων και ενταλμάτων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
3. την ευθύνη στα ζητήματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
4. την συνυπογραφή με τον αρμόδιο Δ/ντή των εισηγήσεων των θεμάτων Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας ζωής.
5. την τέλεση πολιτικών γάμων.


Αντιδήμαρχος Παιδείας, Κοινωνικής Συνοχής και Αλληλεγγύης η κυρία Νιώτη Ελένη με τις εξής αρμοδιότητες:


1. την εποπτεία του τμήματος της Σχολικής Μέριμνας και της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών της Δ/νσης Υποστήριξης Δημοτικής Αρχής.
2. την εποπτεία του τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας και Υποστήριξης Εθελοντισμού της Δ/νσης Υποστήριξης Δημοτικής Αρχής.
3. την εποπτεία του τμήματος Αλλοδαπών της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς και την ευθύνη λειτουργίας του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών (άρθρο 78 Ν.3852/10)
4. την αποκλειστική διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν τους ROMA που διαμένουν στο Δήμο (από τις 24/20/2013 με την υπ’αριθμ. 944 Απόφαση Δημάρχου η αρμοδιότητα μεταβιβάστηκε στον Αντιδήμαρχο Τοπικής Ανάπτυξης).
5. την υπογραφή των σχετικών εγγράφων, που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
6. την συνυπογραφή με τον αρμόδιο Δ/ντή των εισηγήσεων των θεμάτων Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας ζωής.
7. την τέλεση πολιτικών γάμων.


Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών η κυρία Τσικίνη ʼννα Μαρία με τις εξής αρμοδιότητες:


1. όλες τις αρμοδιότητες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου
2. την εποπτεία του τεχνικού ασφαλείας και εν ελλείψει τεχνικού ασφαλείας την ευθύνη της ασφάλειας των εγκαταστάσεων και των τεχνικών μέσων του Δήμου όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου
3. την υπογραφή των σχετικών εγγράφων, που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
4. την συνυπογραφή με τον αρμόδιο Δ/ντή των εισηγήσεων των θεμάτων Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας ζωής.
5. την τέλεση πολιτικών γάμων.