Ευχαριστίες στους εργαζόμενους του δήμου

Η διοίκηση του Δήμου Χαλανδρίου ευχαριστεί όλες και όλους τους εργαζόμενους/ες που με αυτοθυσία αντιμετώπισαν τις συνέπειες της χιονόπτωσης της 8ης Ιανουαρίου.

Ιδιαιτέρως ευχαριστεί τους/τις υπαλλήλους της Υπηρεσίας Καθαριότητας – Περιβάλλοντος και της Τεχνικής Υπηρεσίας που, από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης των δύσκολων καιρικών φαινομένων, πρωτοστάτησαν σε αυτήν την προσπάθεια.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει:

Ξεκίνησε το πρόγραμμα Καλοκαιρινής Δημιουργικής Απασχόλησης 2026 του Δήμου Χαλανδρίου για 1.600 παιδιά

Με την παρουσία του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου για θέματα Παιδείας κ. Ευθύμιου Κουράση πραγματοποιήθηκε η έναρξη του προγράμματος Καλοκαιρινής Δημιουργικής

Περισσότερα
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930